من آخر هفته به این تور رفتم و اوه، فوقالعاده بود!! راهنمای ما بسیار دوستانه و آگاه بود، واقعاً تاریخ را به زندگی آورد. ما در درهای زیبا گشت زدیم، منظرها مانند چیزی از یک رویا بودند! در پایان روز احساس شگفتی و انرژی زیادی داشتم. چند توقف داشتیم مثل کارگاه سفالگری که کمی خیلی تجاری به نظر میرسید اما در کل سرگرمکننده بود. بخش موردعلاقهام ناهار با نمای دودکشهای مانند قصههای پریان بود. اگر به دنبال گم شدن در زیبایی و تاریخ هستید، حتماً بروید. دارم برای بازدید بعدیام برنامهریزی میکنم. خیلی ممنون!